10 saker ni kanske inte visste om mig

TIDINSTÄLLT INLÄGG
            http://data.whicdn.com/images/48268380/tumblr_luq6nisvaJ1r1iwiho1_500_large.jpg
1. Jag är muslim men dock vet jag inte hur man ber, bär inte slöja inte min mamma heller, aldrig varit i en moské men får göra det mesta men däremot äter jag inte gris men kan äta men nu är jag van.
 
2. Jag är 12 år gammal och började blogga i 9 års åldern.
 
3. Jag har en stoooor kärlek till musik haha ;)
 
4. Jag har åkt till London, Iran, Spanien, Turkiet, Egypten, Danmark, Finland, Tyskland, Frankrike och lite flera ställen.
 
5. Jag är en bestämd tjej om jag har en sak eller flera saker att göra typ vill jag aldrig sluta att ge upp typ he.
 
6. Har varit en directioner sedan 2011.
 
7. Märkes accessoarer, kläder ääälskaar jag.
 
8. Jag har massor med fobier&räddslor som bl.a klaustrofobi, höjdrädd, RIKTIGT STOR SPINDELFOBI, och lite fler som jag inte minns men dom här över är dem starkaste fobierna och räddslorna jag har.
 
9. Jag föredrar frukt före godis ;))
 
10. Jag är 100% pers (?) jag är född i sverige men både mina föreldrar är från Iran men vi KAN ha lite blod från Pakistan & Indien i think.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback