saker

Jo tänkte skriva några saker ni kanske inte visste om mig. Well vi kan börja med att.
 

Jag kan bli vääldigt dryg och inte med bråk kan bli väldigt dryg faktiskt.
 
Jag är otroligttt egoistisk haha vill aldrig tipsa någon med typ att du kan typ också köpa den osv till vänner osv och gillar INTE att dela med mig. Har varit såhär sedan barndomen.
 
One direction betyder så jävla mycket för mig jag är direkt ingen "directioner" är värre än det enligt mig. Alltså dem betyder så så så så så mycket för mig ni anar inte.
 
En sak jag hatar med folk är när dem härmas lol eller ja härmar mig speciellt hahah.
 
Jag gillar frukt mer än godis, chips, choklad osv hehe
 
Jag har aldrig gillat choklad alls mycket det är så otroligt äkcligt enligt mig men om jag ska äta choklad väljer jag bara vit.
 
Jag har massor med fobier (tror jag skrivit detta en gång innan också haha) (?)

Jag är väldigt blyg och ja till och med min mamma säger det ja jag är överdrivet blyg till och med jag mår dåligt av det.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback