Tips

Nu hade jag fått en liten smått fråga. Om jag kunde visa lite saker bland mina "produkter" och ja detta är bara lite av allt men ja i alla fall vi kan börja med armanden då jag har köpt ena i Iran, UR&PENN, Kicks, Glitter & en av min mammas vän har gjort. :) om ni undrar hur mycket dem kostade kommentera.
 
Sedan lite hud profukter osv. som ganska många vet vad Morrocan oil är så har jag den och den är köpt i Emporia men minns dock inte den kostade runt 200 något sådant. Sedan min BEYYYOOONCÉ parfym jag fått av min mamma i julklapp + bodylotion, duschkräm som ingår i den men dock vet jag inte hur mycket den kostade men den är köpt i Lindex tror jag. Pure seduction vs body misten är köpt i London. Body buttern från Body shop fick jag gratis av att Lika i fb i en shopping center nära mitt område. Läppglansen minns jag konstade 10 kr i h&m. Och hår oljan från Body shop minns jag inte helt men över 100 var den.
 
Nu till mina läppglans/läppbalsam. Jag har två I love... läppbalsam från Kicks är båda och ena fick jag i julklapp och den andra köpte jag i rea för 25 kr (kokosnöt lukten då). Sedan kommer H&M läppglansen igen för 10 kr. Två läppglans och ena är Sweet Strawberry, den andra very vanilla luktar himelskt gooottt från en Julia tidining. Och SHIMMERBALM från h&m också 10 kr och Hello Kitty läppbalsamen från H&M men dock från en vän som gav mig i en födelsedags present.
 
 
Hoppas ni gillade detta inlägget och kommentera gärna vad för inlägg mer jag ska skriva kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback