Svar från frågestunden

lookbook
 
 
1. Om du fick välja en sak att ta med till en öde ö vad skulle det va?
2. Kollar du på andras bloggar ofta?
3. Svartvit eller mycket färg?
 
1. Åhh en sak haha, men vet inte helt direkt det är lite olika men tror nog min familj.
2. Ja väldigt mycket läser massor med olika bloggar.
3. Svart, vitt :)
 
Vad gör du på fritiden?
Sportar du? :D

Inget som jag kommer på just nu eheh, men jag går på dans och Zumba :)
 
Blå eller rosa?
Klack eller stövlar?
Tiger eller katt?

ROSAA,
hmm använder inte klack i denna åldern men tycker det är finare än stövlar så det blir klack ;),
kaaatttt
 
Tyckte/tycker du om Cory Monteith? :)
Om du skulle vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja? cx
favorit låt? x)
Går du i någon sport? :D

Ja jag gillade han väldigt mycket, ♥
Hm om det är tjej vi tänker på just nu skulle jag gärna vilja vara Beyoncé för en dag! Men annars om det var kille kanske någon i one direction ;)
Just nu är det såklart BEST SONG EVER :D
Ja det gör jag eller handboll har jag gått i men sedan nu går jag och dansar eller det är väl något likannade med sport ;)
 
Vilken är din favoritfärg?
Har du önskat dig något jättelänge och isåfall vad? (Kan vara t.ex. ett halsband som man kan öppna.)
Vilket djur skulle du helst av allt vilja ha?

Massor, grön, svart & vitt just nu.
Såklart att vinna en M&G till killarna men annars som en present då blir det väl Levis shorts, a&f kläder, hollister shorts, korta converse ahha jätteeee mycket.
Har en kanin men helst vilja ha en hund men dock vill jag inte ha det helt tycker bara det är det bästa husdjuret (enligt mig.).
 
Vad är det värsta du vet?
Om du skulle få en superkraft vad skulle det då vara?

Folk som pratar bakom ryggen på någon, går och kommenterar saker om personen, alltså mobbning. Och med saker så är spindlar och en sak som är det värsta jag vet ehhe.
Osynlig, c:
 
sötnosar
 
När upptäckte du One Direction?
Har du VS Body Mist?
Om ja, vilken/vilka?
Favoritlåt just nu?
En önskan just nu?
Cola/Fanta?
Chips/godis?
 
2011
Yes 2 stycken och en body lotion.
Pure seduction, mango temptation & body lotion love spell
Best song ever :D
Att jag vann en M&G, fick se dem en av min största dröm & att min familj mår bra :)
Beror på om det är fanta exotic då väljer jag det men annars cola.
Godis

Hade du hellre kunnat spy eldflugor eller bajsat fjärillar?
Om du var ett djur, vilket skulle du vilja vara?
 

Hahah jag vet inte? xd
fååggeeellll
 
Gillar du lök?
Har du djur?
Har du lätt för att lära känna nya människor?
Plattar du håret?
 

Yes till mat.
Ja en kanin
Ibland, ibland inte
Gjorde det ett tag jävligt mycket och mitt hår blev slitet men nu gör jag det inte mer för vill inte förstöra mitt hår.
 
Vilket plagg i din garderob är ditt favoritplagg?
Vem är din största insperation?
Din största dröm?
3 saker du vill göra innan du dör?

Hmm, vet direkt inte haha.
Beyoncé c: & ELLIEEEE
Att se one direction se dem face mot face säga till dem att jag älskar dem vinna en M&G en riktigt stor dröm.. ♥ Och att jag får ett bra jobb, min familj mår braa
Se one direction, och det andra vet jag direkt inte ;)
 
Hejsan, hur är det att ha en blogg? :)
Vad är din hobby?

Det är väl kul, ;)
Lite olikaaa.
 
Pepsi eller coca cola?
Zingo eller Fanta (orange)?
7up eller Sprite?
 
Coca cola
Fanta
Sprite
 
Choklad eller godis?
Läsk eller saft?
kjol eller shorts?
Jacka eller kofta?

Godis
Läsk
Shorts
hmmm, lite olika kofta kanske?
 
Vem är din förebild och inspiration välj två personer.
Hur länge har du varit directioner? :)

Ellie & BEYONCÉ
Sedan 2011 :)
 
inspoo
 
Vad skulle du vilja vara i framtiden?
Om du fick köpa vad du vill, vad skulle du köpt?
Tror du att din blogg kommer vara populär någon dag?
När började du att blogga?

Artist, skådespelare, eget stort klädesbutik/kedja. Något sådant.
Massoooor om jag skulle skriva det här skulle det blivit en riktigt lång lista ;)
Njaaee tror inte det :c Alltså kommer inte ens nå runt 1000 per dag lol. Nejmen bloggat i ca 3 år och aldrig fått mer än 100 läsare per dag eller ibland men ah..
Jag började blogga 2010 då jag var 9.
 
Vad gillar du att göra på dina vardagar ?
vad skulle du kunna göra på en varm sommardag
Din favorit plagg ? typ tröja,linne,byxa,kjol,klänning

I dunno
Bada, sola
Jeans
 
Har du pojkvän?
Är du kär?
 
nope
yes alltså i en kändis och jag är seriös kär hahah
 
Vad ska dina barn heta?
Och hur många ska de vara?

Tänker inte på sånt haha men tycker på tjej namn är Nicole väldigt fint.
hur ska jag veta det hah
 
Favoritbloggar?
Kändiscrusch?

Kenzas, Palosfoto, Nickys, sofianckarmans, Angelica blick lite fler.
Harry, Niall :)
 
Kjol eller klänning?
Klackar eller converse?
Vad skulle du göra om du vann 100 000 kronor?

Klänning
Converse
Skänka till fattiga, folk som behöver det & ge till familjen och shoppa kanske något sådant? :)
 
Favoriträtt?
Favoritbloggar?
5 saker du inte klarar dig utan? :)

Det blir nog en persisk rätt. :)
Kenzas, Angelica blick, palosfoto, sofi anckarmans osv :)
Mobilen, Twitter, Familjen eller om jag inte sett dem på år inte timmar dock :), mat, sova ;)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback