Victoria's secret

vs <333

Victoria's secret wihooo. Jo jag ska till Iran snart och ja åka till Kastrup dock då vi är närmare till där. Och sett att det finns TVÅÅÅ  victorias secret affärer där vilket är jätte kul&bra. Sedan så har jag massor med saker jag vill köpa där men dock är deras sortiment inte så stor men vi hopppppaaasss. Själv vill jag ha massor med saker bl.a dem som är uppe men mest ett iphone skal som jag inte hittade i polyvore men i internet hittade jag och ett sådan här vill jag ha ni ser den under hääär.
Ja något sådant jag alltid velat ha och HOPPPPAAAS att dem finns där. Annars får man väl beställa från internet eller något liknande men aja, älskar det skalet och ja allt från vs liksom ahah ♥ Men ha det så bra kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback