Victoria's secret online

Fick en fråga för några veckor sedan om vart man kan köpa vs prylar osv, men online dock.
 
Jo som jag kan börja med så finns det massor med hemsidor utav att bara skriva det i google som "victoria's secret online" ett exempel. Men annars ska jag själv tipsa er vilka hemsidor det finns bland annat.
 
Vi börjar med fyndiq, men jag kollade nyss i deras hemsida och såg att deras body mists finns inte kvar där men kanske kommer tillbaks men annars har dem perfymer och body lotion om jag minns rätt KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL FYNDIQS VS PRYLAR
 
Sedan finns det Kimstore som säljer också läppglansen från vs och andra skönhetsprodukterna, KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL KIMSTORES VS PRYLAR
 
Och Nordiqfeel dem har ganska stor sortiment med body misten jätte många lukter av dem så tummen upp KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL KIMSTORES VS PRYLAR
 
sedan finns det ju absolut många fler hemsidor men dessa får ni nöja er med, men annars kan ni ju också köpa ifrån vs online hemsida men då ingår tullen med så det blir lite dyrare om du köper en bodymist därifrån men om du ska köpa kläder osv så är det värt! ni kan bara skriva victoriassecret.com så är ni i hemsidan ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback