30 saker ni inte visste om mig/som jag gillar

kenzaaa
1. Jag är en riktigt stor DIRECTIONER, har även en blogg om dem HÄR.
2. Jag läser bloggar som bl.a Kenzas.se hon är en väldigt stor insperation för mig!
3. Min favorit i one direction är Niall ♥
4. Jag har en iPhone 4
5. Min favorit artist bland alla "kvinno artister" är Rihanna.
6. Har två par converse
7. Äger en Nikon D3000 kamera
8. Har tre produkter från Victoria's secret.
9. Min bästa resa som också gälls som solresa är London.
10. Har varit i Egypten, Turkiet, Spaninen (som solresa) Men London kommer alltid vara den bästa resan (hitills)
11. Började blogga i 8 års åldern
12. Älskar mjukglass med strössel på.
13. Ja jag gillar INTE nutella
14. Jag gillar inte så mycket choklad
15. Kan sjunga till the cup song och kan alla stegen om man kan kalla dem stegen.
16. Har bruna ögon
17. Älskar färgglada blommor.
18. Twitter nörd twittrar ca 200 tweets varje dag hehe. heter @sannasat där
19. Läser också dessa bloggarna, Filippao.se, Tinkerbella, Hannalicious, Kenzas, och några 1D bloggar.
20. Gått i dans i ca 5 år.
21. Älskar Victoria's secret prylar osv
22. Varit en directioner sedan 2011. :)
23. Min stil kan jag typ aldrig berätta vet själv inte typ lite chic, men också något annat i think
24. Min favorit Ben&Jerrys glass är Fairly Nuts tjohoooo :D
25. Varit i London en gång.
26. Är 157 cm
27. Bra för min ålder är ju liksom 12 ehhe.
28. Nepp jag sminkar inte mig tycker det är för tidigt och varför ska jag förstöra min hy i denna åldern?
29. Om jag ska in på min mobil kommer jag automatiskt in på min twitter först hehe.
30. wooohhohohoo sista och att jag älskar att göra collage typ hehehe.
 
Några som var konstiga var att jag inte ens visste elelr hade någon blekaste fantasi som jag minns. Men aja tre inlägg för dagen goodie!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback