Primeboots?

 
vs
Varmfodrad Stövelhttp://www.putfeetfirst.com/medias/sys_master/10271922257950.jpg
 Var i en shoppingcenter i närheten i området där jag bor. Jag gick och kollade på skor i skopunkten så hittade jag nästan en "exakt" eller nsnarare liknande i alla fall sko som såg ut som primeboots "dem låga" Blev ganska intresserad över dem men jag var inte direkt intresserad över dragkedjans kanter alltså det röda. Tyckte om det röda inte fanns skulle den lätt blivit min vinter/höst sko men deffenitivt vintersko i alla fall. Men ja den kostade 399:- det tyckte jag är riktigt värt medans primeboots kostar runt 2995:- kanske? men annars är det lite pga att primeboots är utav äkta läder.
 
Men ville tipsa er!! Ska kolla efter lite flera skor men kanskekanske denna får bli min vinter skooooo då den också är varmfodrad!
 
Sedan hittade jag andra finfina skoooor
http://www.putfeetfirst.com/medias/sys_master/10271684329502.jpg
dessa kommer också från skopunkten! den till vänster kostar 499:- och den till höger kostar 299:- om jag minns rätt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback