Jobbigt

Jag har alltid tänk på detta och nu vill jag skriva av mig lite.

Jo nu är det så att jag har bloggat mer än ett år tänk er? Så kul att äga en blogg mer än ett år men dessutom har jag bloggat med flera bloggar. Men ja det är såhär att ja för mig kanske det inte är kul att jag har bloggat i ett år och säkert inte intressant för er heller men andleningen är att jag har seriöst ingen läsare jag är seriö _INGEN_ jag menar det verkligen om ni vill ha bevis kan jag gärna visa er det sedan men just nu mår jag dåligt under månader, veckor, dagar och så vidare har jag bloggat men ALDRIG ALDRIG OCH ALDRIG fått en bloggare ens nu kommer ni kanske och tänker.
- WHAT DU LJUGER INTE EN BLOGGARE! DU VILL GÖRA SÅHÄR FÖR ATT FÅ LÄSAREN.
nu tror ni jag tramsar osv men seriöst ja jag har fått denn kommentaren för länge sedan.. men i alla fall jag kan print screena om ni vill eller ja kan visa bevis. Jag bloggar inte alls mycket för jag kan göra cirka 10000+ inlägg per dag utav att ens få mer än 10+ läsare så seriööööööös.
 
Jag gillar att skriva av mig lite.

ja det gillar jag, tipsa, inspirerar och mycket mer men inte fan vela bli dissad okej gör vad ni vill men alltså okej ni kanske inte tycker mina inlägg är lockande ajajjajajajajaj jag kan göra säkert en tävling med "victoria's secret body mists" jag kommer fan få 10000 kommentarer & deltagare ELLER helt tvärt emot ("bloggen kommer alltid och always vara forever alone just sayin'")
 
ibland tänker jag måste jag anstränga mig för att göra inlägg? eller inte? jag har bloggat sedan 10 åldern ElLeR vänta?"!!! sedan nio åldern faktiskt.
 
jag svär jag svär jag har fortfarande 1 läsare bara EN.
och ja därför för detta har jag tänkt att sluta att blogga FÖR GOTT.
nej jag är inte dryg alls jag är bara sårad sårad på att jag har bloggat i år och inte ens fått mer än 10 läsare tänk er ":)"
Good Bye :'(
Men en sak i alla fall, "good bye" bilden menas inte att jag kommer att sluta jag ska göra inlägg of course och blogga lite till men om den fortfarande är så liten så tas den bort.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback