Drömmar

http://bloggfiler.no/hetblomst.blogg.no/images/425853-12-1328397680858.jpg
Nu hade jag sagt att jag ska göra ett inlägg med saker jag vill göra under 2014. Alltså drömmar som jag vill ska gå i uppfyllelse under 2014. Jag har ganska många så minns inte alls alla men nu tar jag bara dem jag tänker på just nu!
 
En av mina största drömmar inom "kändisar typ" alltså jag har ju masssoooor med drömmar men ja en av mina största drömmar är att träffa One Direction & Beyoncé. Dem betyder så jävla mycket för mig. Jag har varit directioner sedan 2011 men ja jag var ju liten då. Och på grund av det kunde jag inte se dem, nu är dem världens största killband eller snart är dem ju inte ens pojkar förräns Harry fyller 20 då är deras tonår borta. Jag har udner dessa år drömt om att få se dem face 2 face menar jag då. Säga att jag älskar dem att dem betyder så otroligt mycket för mig, dem har ändrat mitt liv. Jag kan verkligen inte beskriva det här jag kan mer visa hur mycket dem betyder för mig. 16 Juni kommer jag se dem ♥
 
Sedan Beyoncé sedan liten har jag älskat dans och just nu går jag på dans. Beyoncé är min största inspiration min förebild sedan liten. Hennes låtar betyder såå mycket för mig, själva hon betyder så mycket för mig. Som henne vill jag bli när jag blir stor men gissa om jag kan sjunga hahah? nope. Men anyway hon betyder så mycket för mig.
 
Jag vill under 2014 kunna få skådespela jag vill bli skådespelare i USA eller ett ställe där filmkarriärn är stor. Men jag vill pröva bara det!
 
Sedan vill jag äga ett par air force 1 eller air max 90/1 förräns 2015
 
Beyoncé har släppt sitt album nu och hon har en turne också men många säger att hon INTE kommer till Sverige vilket gör mig såå ledsen. Jag vill så gärna se henne.
 
Jag vill komma längre med bloggandet, hoppas bloggen blir större detta året..
 
Åka till en resa eller varför inte FLER?? haha nejmen vi ska kanske till Frankrike! Men om inte vill jag någonstans i alla fall.
 
Jag vill äga en Feline Meow t-shirts & crazy mofos tröja ;)
 
det sista var väl riktigt nödvändigt att veta (!!!!) anyway detta var lite utav det mer har jag inte på minnet just nu! kraaaaam
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback