Lördag

Nu har jag tänkt efter och tror nog att jag kommer sluta med mitt bloggande. Snart har jag bloggat i cirka 2 år och fortfarande inga läsare. Det tar helt enkelt mycket tid utav mitt liv. Jag slösar tid på att göra inlägg och ingen blir "intresserad" så jag kommer kanske behålla bloggen och inte blogga eller ta bort denna bloggen.
 
Annars kommer jag ha min tumblr kvar och den heter inspogirls.tumblr.com och det händer "flera" grejer där än här. Sedan så har jag slösat tid på att blogga utan inte en enda läsare så det får väl kanske bli slutet. Dessutom vet jag inte alls vad jag ska blogga om.
 
Jag tror nog att jag bloggar kanske detta året också och om jag inte fått "upp" min blogg så tar jag helt enkelt bort den och fokuserar mera på Tumblr.
Klicka HÄR för att komma till min tumblr!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback