Féline meow

Hej allesammans!
Idag är det ju julafton så kommer göra ett till inlägg lite senare! Ville bara säga hej och förlåt för mitt bloggande vet bara inte vad jag ska blogga om. Men i alla fall så ville jag säga att Ebay är rena fynd sidan nästan ALLT du vill ha som inte finns direkt här i Sverige i butik eller så är det såklart dyrare så finns det i Ebay alltså jag blir kär när jag kollar runt!
 
Föll direkt för denna "Feline Meow" Tshiret + Crazy mofos tröjan som Niall själv har. Kommer få pengar i julklapp och med dem pengarna kan jag väl köpa något bra för, som en fin tshirt från Ebay. Dem kostade runt 120 styck alltså med frakt.
 
Tycker ni om tröjorna? Men annars GOD JUL!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback