Happyy

Ibland är man så otorligt glad så man nästan vill skutta utav glädje och man gör det till och med. Ibland vill man bara krama om någon. Sedan ibland vill man bara koncentrera på sig själv när man går och bara tänka på glädjen inuti sig.
 
Ibland vill man krama om någon hårt och skrika ut om allt man är glad över, visa hur lycklig man är över sitt liv och bara tänker "jag älskar mitt liv" "jag mår såååå bra" men ibland går det överstyr. Man är inte säker på det. Ibland blir glädjen från 10000 till 0 kanske bara på 5 minuter kanske du redan kommit till 0 då du mår som allra dåligast.

Du vill inte prata med någon bara luta dig mot en vägg och må dåligt. Detta är inte jämt det händer i alla fall bara ibland när allt blir misslyckat som man planerat över. När det är allra jobbigast. Stressen, klumpen i magen, allt möjligt.
 
Det jobbiga idag för oss tjejer eller jag vet att massssor med personer speciellt tjejer har EN crush säkert. Okej inte allt men dem flesta. Någon man gillar (man behöver deffinitivt INTE ALLS var kär) man bara gillar en person, avgudar alltså typ allt.
 
Jo det är svårt speciellt eller jag har en crush på en kändis eller rättare sakt på två stycken. Två stycken har flera än 1000 personer som älskar dem och ja det är inte lätt. Att vara känd utav något har varit en dröm för mig. Sedan under dessa år jag levt har jag ALDRIG fått en autograf av en kändis inte ens tagit foto med någon sådan så kallad kändis men bara en som inte alls är känd han har bara varit DANSLÄRARE för bland annat Chris Brown, Usher, Missy Elliott, Jay Z och många fleeer men bara tagit foto med honom dock. Men poängen med det jag menar är att när dem är kända så kan man inte ha kontakt, bara prata med dem eller något annat.
 
Och ja min crusher är Harry & Niall och såklart dem andra men dem jag verkligen älskar är Harry&Niall jag älskar deras personlighet, stil och typ allt annat. När jag blev directioner någonstans år 2011 och ja då hade dem en träff i Stockholm som jag minns och ja guess whaaat? nästan inga visste vem dem var och ja jag hade chansen men jag bor rätt så låååååångt bort och dessutom var jag liten. Poängen är att det är OMÖJLIGT att se dem face2face och prata med dem och säga att jag verkligen älskar dem.
 
menmen man ska aldrig gå ner ett steg man ska alltid vara glad och ha ett bra självförtroende och tänka positivtttt <3
 
Men ja ibland vet jag inte vad jag skriver om här i bloggen men ville bara skriva hur jag känner mig typ, ♥
btw önskar er en braaa fredaaag <3
 
 
Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygga!

2013-12-06 @ 19:15:54
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback