H&M home

home no1
GOOOOOOSHHHH säger jag. Jag är sååå in love med H&M's sängkappor. Dem är bara så fina och om ni har sett Louise hanssons blogg eller läser så har hon också en sängkappa från H&M och den är bara föööööör snygg jag dööör.
 
Jag tycker det piffar till så mycket! Vad tycker ni om det? Först var min åsikt kring sängkappor att dem var lite för "tantiga" men desto mer man ser i instagram som bland annat inspoaccs så är det sååå snyggt.
 
Jag skulle gärna vilja lägga ut och visa Louise's säng men kanske hon inte direkt tycker om att jag går och bara lägger ut den såhär så sorry.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så fina dem var! :)

2013-12-16 @ 19:37:25
URL: http://ellascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback