I swear on my Chanel

Idag har det varit temavecka i min skola så vi slutade tidigare, i alla fall vi har ju gjort det nästan heeela förra veckan. Äntligen har vi satt upp granen då vi köpte en ny!! Som är 2,10cm wiee. Nu bjuder jag på tre iPhone skal som är sååå grymt snygga tycker jag. Alla är från sealoe och kostar bara 99kr vilket är ett riktigt bra pris.
vänta det är ju bara några dagar kvar tills det är jullov ihhh, alla taggar inför julen men har nästan inte sett någon enda som taggat efter 2014. Bara jag som tycker detta året har gått så jävla snabbt så man nästan blir rädd? bara jag?
 
//Men annars så får ni ha en bra Måndag!
 
några dagar kvar går rabbatten på to die for slut så passa på och köpa nu! sedan delta gärna i becca design tävlingen också kraam
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback