Jullov

 
http://hq-wallpapers.ru/wallpapers/3/hq-wallpapers_ru_city_13616_800x600.jpgIgår så blev det äntligen jullov. Jag är riktigt glad över det! Nu kan man vara ledig i fler än en vecka i alla fall och nu är det ju snart Julafton vilket är jätteee myzzzzz. Men en sak jag tycker är så tråkigt är varför VI i Sverige firar den 24 när typ hela världen firar 25 det känns ganska tråkigt när man går in till weheartit och kollar runt och så står det typ "4 days until christmas" först så tänker jag alltid va? Det är ju tre men sedan förstår man att juste det är ju bara Norden som firar den 24. Jag sökte upp det på google och som jag såg så är det tydligen Norden som bara firar den 24 December.. kul.
 
Men nu ska jag inte sitta här och grina haha! Jo jag ska snart ner till en shopping centrum nära mig och gå och handla några saker till sedan så ska jag inte leta runt längre.
jag ska också säga att jag har glömt att fota skalet jag fick och jag hoppas den kommer upp idag eller imorgon, kraam
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback