Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag säkert men vet bara inte vad haha!
 

Hur har ditt 2013 varit?
Riktigt bra men önskar att 2014 blir ännu bättre +++

 
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Tror nog det kommer bli mitt bästa år på grund av att jag ska se One direction ♥
 

Blev du kär i år? Nej faktiskt inte.

 

Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma?  Jaa 28 September.. dagen jag köpte biljetterna till änglarna ♥

 

Bästa köpet? Konsertbiljetterna lätt! Och min mobil!

 

Vad spenderade du mest pengar på? FOOOD

 

Gjorde någon dig riktigt glad?  Säkert många gånger men det ploppar bara inte upp i huvudet!

 

Gjorde någon dig riktigt sårad?  vet inte.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Blurred Lines - Robin Thicke, I need your love - Ellie&Calvin, BESTSONGEVER&STORYOFMYLIFE, oooochh jävligt många fler!!

 

Vem har du umgåts med mest? 

 


Bästa minnet från 2013?
Vet inte faktiskt!!

 

Har du haft ett förhållande under 2013?


Vad önskar du att du gjort mer?

Satsat mer på skolan, haft mer kul!! Tyckte min sommar var inte direkt världens roligaste sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback