Shoes

shoess
Här är fyra stycken skor jag veeeerkligen skulle vilja ha i mitt hem haha. Dem är såååå otroligt snygga. Jag tror att ni ser på alla vart dem kommer ifrån men kanske förutom den svarta. Den är i alla fall från Fanny Lyckmans kollektion och är såååå snygg. Den kostar 499:- kr i Nelly men i members säljer dem den bara för 199:- (!!!!!!!!!!) passa på själv ska jag väl fråga och se om jag kan få hem den godingen.
 
Den finns kvar i kanske 3 dagar till sedan går den bort och storlekerna blir slut snart (tror jag för det händer ofta) sa passa på hemsida -> members.com om ni vill bli medlemma där så accepterar dem dig. Så det kanske tar några dagar.
Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Yoga

Skulle vilja ha ett par snygga sneakers inför min resa i Marocko - fast vita är nog ett dåligt val i den röda öknen.

2013-12-12 @ 11:33:07
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Paulina Holmberg

snygga!

2013-12-13 @ 08:24:18
URL: http://paulinaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback