Sista dagen

  Bjuder på ett foto när jag var i London från min instagram @sannasat
 
Nu har jag snart bloggat 2-3 år? Hhaha glömmer bort till och med för jag har världens dåligaste koll. Men idag händer det nästa dag är det 2014, snart 2015, 2016 osv. Själv tycker jag att 2013 har gått FÖR FORT har aldrig tyckt det skulle gå så snabbt. När jag drar tillbaka sista dagen från 2012 så minns jag massor det känns som att det var 3 månader sedan men rena 12 månader (!!!!)
 
Jag hade ganska många ups and downs under 2013. Jag badade bara EN gång under 2013. Hade nästan ingen att vara med då alla reste och så vidare. Men jag reste i alla fall två gången! Själv tror jag att 2015 kommer bli mitt år på ett sätt. Bara har den känslan för min mamma sa att om jag fortfarande har den lusten till London så åker vi sjävla om två år alltså 2015 men vänta imorgon är det ju bara ett år kvar!
 
Men annars 2014 kommer också bli en såååå jävla grym år förlåt för att jag svor lite här och där haha! Men jag taggar som in i till One direction konserten & Vi ska kanske till Frankrike och mer är ju inte bestämt än och jag HOPPAS att jag äger ett par Air Force 1 redan!
 
Min blogg har inte ännu kommit vidare. Trodde inte att bloggen skulle bli så tråkig. Har bloggat i cirka 1,5 år och fortfarande har jag 2 besökare per dag eller ah runt. Bloggen har bara suttit i ett hörn. Själv skulle jag vela komma lång på grund av bloggandet. Jag HOPPAS min blogg får mer än 50+ unika besökare nästa år. Jag får väl hoppas i alla fall.
 
men anyway imorgon är det 2014, idag är det nyår, wiieee typ jag taggar inte direkt haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback