Mina önskningar genom livet

Har haft ett litet segt bloggande men idag ska jag skriva om mina önskningar jag önskar mig genom livet! Så nu kan vi väl börja?
 
Bli en koreograf, dansa i melodifestivalen och andra stället eller även en program ledare eller komiker som Gina Dirawi. Detta är en underbar känsla har sedan barndomen önskat mig någon av dessa önskningarna. :)
 
Få se en kändis som jag verkligen älskar och nu menar jag då Anton EWAAALD! Han är en sådan underbar kille verkligen älskar honom! Du är så underbar! Jag är ett Ateamer som kanske inte alla vet ja jag är ett fan av Anton :) Riktigt stort faktiskt  c:
 
Jag vill att min blogg ska komma vidare genom livet och få en få en bra framtid. Jag har bloggat sedan 9 åldern men på en annan blogg har bytt bloggar nästan hela tiden. Men nu när jag har Sannata trivs jag jätte mycket. Vill verkligen komma långt med denna bloggen!
 
Jag önskar även att min familj ska alltid må bra ♥
 

Åka till en resa som jag aldrig åkt till en resa som är fantastiskt som USA, Los angeles, Australien lite fler men mina önskningar just nu.
 
Äga ett par Jeffrey Campbell. Måste jag verkligen *-*
 
Åka till en konsert vill verkligen det.. ♥
 
Mer vet jag tyvärr inte just nu men hejdåochhaentrevligfreeedag. ♥
Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh, vilka mysiga önskningar. Det enda som du måste se till nu är att fullborda dem!

2013-05-03 @ 19:14:20
URL: http://verbaetpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback