Min största dröm sedan barndom

Ja nu när jag har haft min blogg i cirkar 1,5 år så vill jag säga en sak som är största drömmen i mitt liv. Jag har haft denna drömmen sedan barndom och vill bara skriva ut det på något sätt. Det finns ju inget rätt eller fel?
 
Jo det började med att från min barndom var Miley Cyrus min förebild min inspiration. Jag kunde nästan alla hennes låtar från Hannah Montana utan att veta vad hon ens sjöng och så vidare. Ja min dröm var att bli känd på något sätt inom media kanske? Skådespelare till STORA rollen, eller artist.Miley var min förebild utav båda dem målen. Jag minns att det fanns en helt vanlig så kallad "dokumentär" utav Miley där hon sjöng och allt. Fortfarande minns jag att jag fick rysningar av hur mycket jag ville bli som henne, hon var den största förebilden nä jag var liten för mig. Jag minns när jag också sa till min mamma "jag vill exakt bli som Miley, men vet inte hur hon blev så känd" ja minns att jag frågade detta min mamma. Ibland tänker jag att man inte ska ge upp hoppet men ibland det man önskar kan vara 1000000000 miljarder gånger jobbigt att nå dem målen. 
 
När jag lyssnar på covers som folk inte ens är kända och sjunger dem känslorna jag får "dem är ju en miljon gånger bättre än mig och är inte ens kända???" liksom den känslan jag får i alla fall "detta är hopplöst" men ibland vill jag bara simma vidare kämpa på nått sätt att nå den målen man sedan barndom önskat. Jag minns när jag var liten och sjöng för mina vänner och SJÄLV skröt för mina vänner "jag är bra på att sjunga" men just nu idag är jag så OTROLIGT blyg..
 
Miley har ändrat sitt beteende så himla mycket men jag kommer fortsätta gilla henne fortfarande för hon har varit en förebild sedan min barndom och kan inte förhindra det. Hon är fortfarande en människa men bara med en helt ny attityd. Mina vänner gillar inte henne alls eller som jag vet många utav dem men jag kommer fortfarande gilla henne för hon har varit en av mina största förebilder hon som alltid gjort mig glad utav att kolla på filmerna, ge mig stora drömmar, inspirera mitt liv på något sätt.. ja det är Miley det och jag är inte feg utav vad mina vänner tycker jag bryr mig inte jag får gilla vem jag vill.
 
Sedan Rihanna en av mina största förebilder också och är det fortfarande ♥ Men min störstaaa förebild → QUEEN B ♥
Denna låten ger mig gåshud utav att Rihanna och Eminem är så jävla grymma när dem sjunger tillsammans.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback