mtv ema 2013

(foton från flickr, redigerat utav mig ♥)
 
Bara jag som skulle så gärna vilja vara där just nu? Så underbart att kunna vara där men tyvärr går det inte. Men i alla fall om den kanske kommer vara i Stockholm en gång i livet vill jag lätt åka dit!!
 
Om bara biljetter finns.. igår kväll kollade jag på MTV EMA vilket var riktigt kul men tycker fortfarande att det blev en twist att tokio hotel vann över "största fandomen" liksom va?? är liksom inte Directioners den största eller Belibers? Liksom tokio hotel har inte gjort en enda låt på cirka 4 år som jag hört i alla fall.
 
Men btw och den som hette Chris Lee, har ALDRIG hört talas om den människan och den vann också över one direction & Justin. Well bryr mig inte så mycket är i alla fall glad att killarna vann ett pris i alla fall och Harry med "årets snygging" eller så var det "bästa look" mer minns jag inte. Men hur kul som helt att kolla på det. Synd att jag inte var hemma när TCA var live :c.
 
Men annars ha det så bra, krammmar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback