parfymer

 
parfymer
Här får ni lite tips på parfymer man kan hitta i bland annat åhléns, Kicks, Lindex, och många flera ställen! Har ni några av dessa? Själv har jag ingen av dem. Tyckte jag kunde göra ett inlägg en annan gång om detta? Men annars älskar dessa speciellt, Ralp Laurens ♥♥♥
 
Escada parfymen uschhhhhhhh var i London i Mars och gissa vad? det var en affär närheten av oss som sålde sina saker otroligt billigare i Sverige och den kostade bara 130KR??? en annan sak i den STÖRSTA storleken.
 
fyyyyyy att jag inte ville köpa den. Jag är alltid tjejen som blir tveksam mest på att köpa då jag tänker "men det är dyrt, eller inte så mycket, men alltså kommer jag använda den?" och så vidare. Men nästa gång jag åker utomlands så ska jag ta och köpa allt jag en enda dugg blir tveksam utav liksom detta kanske händer en gång i hela ditt liv du har chansen att få göra det!!
 
Men annars kommentera gärna om ni har en eller har en fråga! kraaaam
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback