Sheinside

 
Läste Zaras blogg för några dagar sedan då, hon hade visat om butiken "sheinside" hade hört talas om den hur många gånger som helst i bloggar och tryckt och kollat lite snabbt. Men denna gången ville jag kolla lite mer noggranare för att kanske jag kunde hitta något.
 
Just nu kollar på i sheinside men in för länge sedan hittade jag jackan jag ALLTID velat ha alltså den är ifrån Zara och utav någon anldening finns den i Sheinside? Och 400 kronor BILLIGARE?! Ja nu är snart hösten också slut men vill så gärna ha den så får väl övertala mamma lite smått hehe. Ska kolla lite mer om jag hittar andra fina saker!
 
Kolla gärna in hemsidan otorligt värd att kolla i billigt + 2die4 kläderrr
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback