Zara larsson

Jag är så jävla avundsjuk på Zara. Hon är seriöst den mest begåvade personen seriöst bara så ung och sålt platinum i USA i guess. Haft turné med Cher Lloyd, vem vill liksom inte ha hennes liv?
Nu efter jag såg detta klippet tänkte jag att varför tycker nästan FLESTA av mina vänner hon är dålig? Hon suger? Hon har ingen talang? Jag har alltid älskat hennes låtar och vet själv inte varför. Och detta är ju hennes "riktiga" sida, själv blev hon också trött på Uncover. Denna låten är otorligt kaxig och charmigt bra, denna stilen passar in på Zara såååååå mycket mer. Man ser på direkten att det är mot Beyoncés sida hon går efter.
 
kärleeeek till Zaraaaaaa
men nu lyssna på Zaras nya låt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback