Nails, rings and bracelet

 Jag har tagit lite tag i bloggandet känns det som i alla fall om jag inte alls vet vad jag ska blogga om så går jag alltid in till weheart it och hittar inspiration.
 
Har alltid tyckt vitt nagellack är så fräckt med gulddetaljerade smycken. Nu sitter jag här lyssnar på musik och har inget för mig. Bara jag som alltid kollar runt i butiker i alla fall om jag inte alls vet vad jag ska göra?
 Vill så gärna köpa en ny klocka liksom har en O.N.E klocka från guldfynd som är grå och har haft den länge och vill ha en guldig klocka. Men en billig?
 
Ska tvinga mig att posta till ett nytt inlägg idag hoppas jag, sedan får vi väl se vad som händer? Dessutom så är det skola om två dagar då allt börjar, nationella prov vilket jag INTE taggar. Sedan liksom jag vill ju ha lov? Okej vem vill inte?

kramkram, bara jag som alltid tycker jag slutar med ett kramkram?
Kommentarer
Postat av: MATILDA

snyggt!

2014-01-07 @ 09:56:18
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback