Sanna

JAG GÖR DETTA FÖR NI SKA KÄNNA MIG BÄTTRE
 

Ja som kanske många vet så heter jag Sanna. Jag bor i Skåne och är 11 år gammal. Jag älskar att fotografera, kommer ibland lägga ut bilder på foton jag gjort om jag har tid och orkar. Men just nu är det bara att fixa bloggen bättre o bättre. Mina idoler är Rihanna och sjävlklart One Direction ♥ Jag kommer ha tävlingar på bloggen, tips, Redigerngs tips / fototips och mycket mer, så kika i min blogg ganska ofta så kommer det massor. 
 
                                      
 
Kommentarer
Postat av: _The Princess_!

Du kan väl ha en tävling med typ snyggast outfit?

2013-02-15 @ 16:50:17
Postat av: Sara

Kan du visa en bild på dig??

2013-02-21 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback