Ellie Goulding

Nu har jag velat skriva av mig lite och det är ju okej nu när jag äger denna bloggen och får skriva om vad som helst men ja nu kan jag börja säga att jag har väldigt länge gillat Ellie Goulding hon har alltid varit tjejen som typ som man kan säga som en "magnet" är hon. Hon har sedan hur länge som helt gjort så att jag fastnat vid just HENNES låtar och jag har aldrig, aldriig blivit trött på en enda låt från Ellie.
 
Och ja till saken jag har hållit detta hemligt bl.a till mina vänner speciellt och ja typ alla, och aldrig sagt att hon betyder otroligt mycket för mig liksom min inspiration och alllllllt. Ja jag har gillat henne mer än Beyoncé och gör det fortfarande. Jag har inte sakt detta till mina enda vänner för dem kommer säkert säga "åhh goshhh sanna fan vad dålig musiksmak"
 
Nej jag är jag jag ska ha mina egna ansvar välja den smaken jag går efter och allt annat. Jo jag tycker väldigt mycket om Ellie för hela hon är perf sååå fabbb. Men i alla fall jag har sakt till kanske några vänner men i alla fall hon betyder så otroligt mycket för mig men nejnej tro inte att jag lämnat one directions fandom jag älskar såklart one direction så dgrjfvsnclhjfdosfohgfbvsjonfgb mycket. Men samma med Ellie men of course one direction, meeer.
 
Jag vill bara skriva av mig och ahhhh älskar henne u sooo soo fabbb Ellie hahhahh men i alla fall, detta ville jag bara skriva om men ja ville bara skriva ut lite.
 
 
elliee
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback