Tillbaka

Hej bloggen, och alla läsaren!
 
Jo under 2,5 vecka var jag i Iran och nu har jag äntligen kommit tillbaka! Och då menas det att jag har tillgång till internet, och datorn så kan blogga! Jo under dessa veckorna köpte jag Rayban, Louis vuitton plånbok, chanel nagellack, vs grejjor och lite till. Och ska visa dem i ett inlägg senare men nu har jag börjat skolan och vi har läxa första veckan (!!!!!!!) inget jag ser fram emot dessutom har vi språkval och vi ska lära oss lite och nu har vi börjat med tyska så måste träna&öva yessss. Och snart kommer this is us på bio så är extraaaa taggad.
 
men ja har fortfarande extremt låga läsaren eller har inga men i alla fall..
 
 
Kommentarer
Postat av: Pontus Granlund

Hej! Förlåt om du inte gillar reklam, ignorera isåfall. Jag har just nu igång en foto-tävling, där vinsten är 200kr från kamda.se Länk: http://photobypontus.blogg.se/2013/august/tavling-vinn-200kr-hos-kamdase-2.html

2013-08-21 @ 16:44:18
URL: http://photobypontus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback