My wishlist

 
wishlist

Det finns såååå snygga kläder osv men allt kan jag inte få och är 80% säker att det inte går. Men nu så har jag gjort ett kollage på saker jag skulle vilja äga idag och sett, intresserad och tycker jag behöver det! Och här uppe ovanför ser ni kollaget jag gjort i Polyvore och bara tog in massa. (det tråkiga med polyvore är att dem går efter affären som att t.ex om en pryl inte är tillgänglig som t.ex Victoria's Secret så finns den inte kvar i Polyvore åhhh)
 
men aja upp med hakan haha!
//air force 1, en nästan första plats på min wishlist såå snyggaa!!!//Britney spears parfym "Fantasy" luktar gudomligt//Vill ha en ny klocka helst i guld (nu på bilden är det en MK men kanske lite för dyr för mig)//VICTORIA'S SECRET PASSPORT HOLDER iwantiwantiwant(!!)//Féline Meow tröja inspirerad utav Céline Paris!//Nike Air Max sååå snyggggg//
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback