Tävling hos Filippa

Hej! Jag är med i en tävling hos Filippa och här är hennes blogg filippao.se då man kan vinna ett egendesignat skal hos caseapp.se. Man skulle göra ett eget skal och designa det också och tänkte att jag ville så gärna göra ett skal på Beyoncé och designa det själv så här har man chansen ju! Har alltid tyckt detta fotot på Beyoncé är såå fint så tyckte det var jätte bra och sedan lade jag till Beyoncé's "text" så det piffades upp!
 
Min motivering:
Jag har faktiskt aldrig vunnit en tävling med att vinna en sådan stor sak. Själv har jag alltid velat göra ett egetdesignat skal och nu har jag chansen. Beyoncé är min största förebild och därför ville jag ha ett skal på henne. Om jag skulle vinna skulle jag bli såååååå glad för jag är riktigt stolt över mitt egetdesignade skal!
 
jag är inte bra på att motivera men hoppas det räckte haha, kraam ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback