VALENTINE

 
Valentine day for girls
 
Hej! Har hittat en hemsida där man kan göra as coola collage och gjorde en sådan här för tjejer med bästisar killkompisar osv får tips. Och här över blev mitt resultat. Har tänkt en del hur min blogg ska vara så tänkt att den ska vara en collage, tips blogg på massor med shopping! yyeeeeey tror fler kollar på bloggen då men ja.
 
Sådana skal är alltid bra på en underbar alla hjärtansdag visst?
Jeffrey Campbells skor hur snygga är inte dem??
B&J världens godaste glass!
Mavala nagellack i vinröd färg mycket snyggt! Finns i kicks tror jag nog.
Läppstift i valentin och röd också ännu bättre :D
Tidningen ELLE, VOGUE!!
 
Och lite annat tipsa även vad nästa jag ska tipsa på kan skriva hur mycekt dem kostar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback