SVAR PÅ FRÅGOR! #1

 
Fått lagom många denna gången yeey! Men nu börjar vi ni kan fortfarande fråga frågor men kanske svarar i kommentarerna istället!
 
FRÅGA: Hur gammal är du?
SVAR: Jag är 11 och ett halvt.
 
 
FRÅGA: Har du någon pojkvän?
SVAR: Haha nedå för tidig!
 
 
 
FRÅGA: Har du några exs?
SVAR: Nope

 
FRÅGA: Hur många har du kysst?
SVAR: Noll hehe.
 
 
FRÅGA: Gillar du paj?
SVAR: Ja absolut! En av det godaste som finns :]

 
FRÅGA: Gillar du bruna bönor?
SVAR: Ew nää äckligt! 

 
FRÅGA: Gillar du hästar?
SVAR: Jadå jag gillar djur, men inte en häst freaker.
 
 
FRÅGA: tycker du om mode osv?
SVAR: JA, absolut! Shoppar jätte mycket!
 
 
FRÅGA: Vill du läsa min blogg? :*
SVAR: Det kan jag väl!
 
FRÅGA: Har du gjort designen själv?
SVAR: Ja det har jag :D
 
 
FRÅGA: Med vilken kamera ta du dina bilder med? :)
SVAR: Jag tar med min Nikon D3000 älskar den!
 

 
 
FRÅGA: Har du någon gång gått på någon sport?
SVAR: Mm handboll men slutade för en sak som jag inte vill säga här men har gått i handboll!
 
 
FRÅGA: Har du något husdjur? Isf, vad heter den/det? :3
SVAR: Jadå en liten dvärg kanin vid namnet Plutten för han är så himla liten och gullig!
 
 
FRÅGA: Om du blev biten av en lila nyckelpiga och fick superkrafter, vad hade du då hetat och vad hade du haft för kraft? :3
SVAR: Hmm, haha aldrig funderat på namnet men skulle ha velat läsa folks tankar det vore häftigt!
 
FRÅGA: Drömjobb?
SVAR: Ehm, kanske stylist designer program ledare till en egen program typ :3
 
 
FRÅGA: Musik du gillar?
SVAR: Just nu låten Kiss you, Beauty and a Beat och mycket fler!
 
 
FRÅGA: Är du kär?
SVAR: njaa, inte speciellt!
 
 
Kommentarer
Postat av: Emelie

ääääääälskar din blogg.

2013-01-12 @ 22:57:38
URL: http://distrustful.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback