Ny design

Äntligen är designen klar! Äntligen är den klar säger jag! Jag har alltid velat ha en sådan design och under ca 6 dagar har jag kämpat för att få en sådan design och nu är den klar men en sak fattas där jag ska ha en text där uppe på det svarta där det ska bli >startsidan< Men i ja i alla fall för när reklamen kommer till bloggen flyttas länken och vill den ska vara fast på det svarta. (ja jag vet lite komplicerat detaljerat jag säger) Men i alla fall, jag är väldigt nöjd över min header, det svarta, bilderna jag gjorde runt osv. Kanske kommer ändra designer lite då och då men är ju inte alltid nöjd haha. Men i alla fall kommer flera inlägg idag då jag kommer blogga mer nu när jag inte behöver tänka på designen hela tiden. Men kram.
Kommentarer
Postat av: natta

riktigt snygg design!! like it :)

2013-07-16 @ 19:01:42
URL: http://nataliealexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback