Blogga

Hej vill bara säga något! Jag hade ett mål att komma långt upp i bloggande.. jag har kämpat sedan jag varit nio år började jag blogga i en blogg om stardoll som hette Sannastardoll och den finns kvar. Efter det började jag blogga om mitt liv allt simple. Nu när jag har tänkt så är jag så jävla sårad jag har bloggat i tre år och ALDRIG kommit långt inte ett minsta långt.. allt är ju nästan offline i min blogg. Nästan INGEN läsare, och bloggat i tre år. För folk som bl.a Misslisibell jag är i samma ålder som henne och hon har bloggat i ca 1 år och woow vad långt hon kommit okejokej men vad är det som fattas i min blogg? nej jag får aldrig en kommentar ens. Jag har kämpat så jävla mycket så ni anar inte. Min dröm har varit att vara en blogg förebild som många bloggaren. Jag fattar fortfarande inte vad som fattas. En besökare får jag ca varje dag det, är därför jag inte bloggar ofta för jag inte orkar men att kämpa för jag vet inerst inne att jag aldrig blir så stor som andra bloggaren. Jag är en nolletta, började med bloggen 2012 Mars, ja tänk er ETTÅRETTÅR! Har jag fortfarande inte fått många besökare minst 1 kanske om dagen?!
 
Sedan började jag min andra blogg "sannastardoll" 2010 december då jag var 9 år gammal. Jag vill ha tips om vad som fattas i min blogg, varför blir ingen intresserad och jaja man måste INTE vara en vloggare för att bli känd.
 
Jag har alltid viljat skriva ut detta och nu är det såhär..
 
 
Kommentarer
Postat av: dite

åh vad gott med godis!

tänkte tipsa om mina två tävlingar jag har på bloggen just nu, delta gärna!
http://affys.se/2013/may/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-thisstylese.html#comment
http://affys.se/2013/june/vinn-en-modellfotografering-for-2.html#comment

2013-06-29 @ 07:34:38
URL: http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback