Svar från frågestunden

q/a
Hejsan, älskar din blogg!
Vilken kamera använder du?

Åh! Tack, kul att du gillar den! :), jag använder Nikon D3000.
 
Hur gammal är du?
Har du några djur?

Jag är 12 år gammal, jag har en kanin.
 
Hej! Superfin blogg :)
1. Vad är din favoritmat?
2. Om du fick välja mellan glass eller godis, vad skulle du tagit?
3. Hur mycket får du i månadspeng?
 
Hej, tack!
1. Hmmm, jag vet direkt inte. Lite olika faktiskt.
2. Jag skulle ha valt godis älskar det :D
3. Jag får faktiskt ingen månads peng eller veckopeng. Jag får väl när jag behöver? :)
 
Hur länge har du haft bloggen? Och hur gammal var du då? Krams

hmm, jag var 10 och ett halv! :D jag har haft egentligen massor med andra bloggar och den andra var jag 9 år tror jag nog c:
 
tack för alla frågor ni ställt! ni kan alltid fråga mig annars i min blogresponse' box om ni har en fråga! c:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback