Victoria's secret tips

Nu har jag fått en fråga av en tjej, och ja om jag kunde tipsa vilka lukter som är bäst. Men tyvärr har jag varit i London en gång, varit i Victoria's secret butik en gång. Köpte dock tre olika produkter en Body lotion och två body splashes ^^
 
Min favorit är.. Pure seduction och det är den som är längst bak på båda bilderna. Den doftar grymt gott jag ångrade mig inte en enda dugg.
 
Andre favoriten.. Är Mango temptation, den luktar också gott men Pure seduction är fortfarande min favvis. Denna luktar då mango alltså gahhh deras lukter är så goda ♥
 
Och ja den tredje är då Love spell den luktar också gott men inte helt min favorit. Om ni åker till London och går in i Vs det är så underbart. Det har också kommit en vs butik i Sverige dock i Arlanda. :3
 
Kraaam
Kommentarer
Postat av: Twenty.

Okej, tack för tipsen! (:

2013-05-02 @ 20:56:13
Postat av: Linn <3

Åh, älska vs! Har pure seduction, dör av kärlek när jag känner doften av den. <3

2013-05-03 @ 17:51:53
URL: http://linnf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback