Bloggportal

 
Hej bloggen! Jo ni har säkert sett min nya design? Jo älskar den så otroligt länge men har tänkt lite att jag ska kanske byta bloggportal för jag har aldrig direkt trivits med Blogg.se eller såklart en helt okej bloggportal men vill ha något annat något som sticker ut.
 
Men jag gick med i bloggportalen "spotlife.se" och just nu funkar den inte alls man kan inte typ gå in i något utan att den ska ladda i år så ska väl se om jag kanske byter till något men vill ha en bloggportal som kan typ överföra all arkiv, inlägg,kategorier osv som nattstad men har tyvärr aldrig varit intresserad av nattstad men vi får väl hitta något men så länge kommer jag att blogga med denna bloggen i alla fall kraaam. ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback