Lycka

Igår 27/9 övernattade min kompis hos mig. Vi gjorde det för en anldening som kanske vissa säkert vet jo, one direction biljetterna skulle släppas.

Vi hade planerat detta månader, månader då vi tog det på allvar att vi SKA få tag i biljetterna, och det hände just idag just idag ni kan seriöst inte fatta min lycka mår så otroligt bra vill gå och säga till allaaaa mina vänner att jag fick tag på biljetterna, killarna just dem fem killarna jag älskat och gillat i 2 år, tänk er två år. Jag kunde inte fatta det det var sant. Vi lade alarmen på 6.30. Jag vaknade då jag hade i min dröm att jag bara trodde det ringde i drömmen då jag vaknade alarmet var jätte lågt men då ser jag på klockan gosh dem släpper snart. Vi vaknade tidigt för att köa. När vi vaknade startade vi min dator och hennes egna mac ifrån skolan. Jag tryckte på ticnet, men danska sidan. Vi hamnade i en kö alltså jag var så himla nervös jag trodde faktiskt att vi kanske inte ens får biljetter men när det blev kanske runt klockan halv nio då så kom det en ruta i köandet hade uppe 10 flikar när rutan kom stod det att du måste köa igen när biljetterna släpps alltså va måde otorligt dåligt visste att jag aldrig skulle få tag i biljetterna men öppnade ännu fler biljetter när det blev klockan 9.00 så var jag otroligt spänd och min vän såklart också. Men då så väntade vi i cirka 7 minuter då sidan uppdaterade jag trodde att den gick bak igen som den gjorde hela tiden när vi köade men nej den uppdaterades till sidan jag kunde inte seriöst fatta min lycka ALLA elva sidor var i boknings sidan.
 
min dröm kommer gå i uppfyllelse om några månader jag hoppas och ber att jag igen får se dem live och ännu en dröm är att jag kommer att vinna en m&g, det är min största dröm bland detta. ♥
 
http://static.cotecine.fr/tb/Photos/800x600/ONE+DIRECTION+LE+FILM+-3D+PHOTO3.JPG
Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: vad kul :D

Svar: Är jätte glad :D
Sanna None

2013-09-29 @ 15:41:05
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback