Our moment

Our moment
Nu var det inte länge sedan one direction släppte sin gudomliga parfym. Och ja den luktar otroligt gott då den dagen den kom till sverige så sa jag om hon kunde ta en liten tester och hämta den till mig så hon hämtade den, när jag luktade på den luktade den himelskt otroligt gott såååååå amaaaazayyyyn. Men köpte inte den för jag har sagt till mamma att hon ska ge mig den i julklapp (ahhah) men i alla fall ikke vet jag om det blir en 30 ml, eller 50ml så vi får väl bara vänta och se?
 
Men annars hon LOVADE om hon inte köpter den i julklapp kommer hon i alla fall köpa den wiiiiiiiiieee. Men annars har ni köpt den? Tyckte ni om den? Kommenteraaaa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback