2 år

Jag har funderade ett tag och kom fram till att min blogg har ju fyllt två år nu. Jag har inte alls koll på sånt här vilket är ju inte bra. Bloggen fyllde faktiskt år för nio dagar sedan och varför inte skriva det här nu när jag inte har en aning om vad jag ska skriva om? sigh
 
Den andra saken jag ville meddela er om som är inte världens bästa sak är att mitt konto på plolyvore är "blockerat". Det hände på grund av att dem frågade om min ålder och jag råkade trycka på ett fel år och precis när jag accepterade så loggades jag ut och kan tyvärr inte logga in vilket är så jävla dåligt.
 
MEN jag fyller år om 15 dagar vilket är jätte bra och jag hoppas & håller tummarna att jag kan logga in efter det. Det var 13 årsgräns och ja efter det så hoppas jag att jag kan komma in. Jag som tyckte att polyvore var så nice.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: MATILDA

ha en bra tisdag =) kram!

2014-04-15 @ 12:25:57
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback