T-shirt


Jag har verkligen blivit tshirt beronde. Speciellt tshirts med tryck. Här på bilderna är det några favorit tshirt som jag veerkligen vill ha och jag vill verkligen äga dem en dag.
Dem är så obeskrivligt snygga så jag döööör. Men dock vet jag inte när jag vill beställa dem. Anyway vad tycker ni om dessa tshirten?
 
Jag är dökär i "Coca Cola" tshirt och en bonus är att den också är ljusrosa... jag älskar rosa haha. Sedan har jag alltid velat ha en "Céline Paris" tshirt och nu när det står "Féline Meow" är det så mycket orginellare om jag ska kalla det så. Jag tror att det finns flera med Céline tröjor än Féline tröjor men anyway varför pratar jag så mycket om det haha? Nej men ha en bra måndag i alla fall om det är måndag!
Kommentarer
Postat av: MATILDA

Snygga!

2014-02-16 @ 10:15:14
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: MATILDA

Snygga!

2014-02-16 @ 10:15:14
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback