2014-01-01

http://cdn.revistagq.com/uploads/images/thumbs/201340/las_chicas_de_la_semana_helena_christensen_lily_collins_britney_spears_beyonce_592900520_800x1200.jpg
Nu är det 2014. Tänk er? Nytt år nya förväntningar och mycket mer! Nu vet jag inte vad jag ska göra för inlägg men nyss kom jag på att göra ett annat inlägg med saker som jag önskar mig som jag vill ha under detta året, vad jag vill göra, vad jag vill ska HÄNDA.
 
Det behöver inte vara kläder det kan vara något helt annat så jag ska göra ett inlägg och skriva en jätttteee stor lista med mina drömmar. Typ en "beforeidie" eller varför ska det hända just 2014? Well jag tycker själv att det är lättare att börja med ett år i början för att om jag vill göra just det där eller få den önskan uppfylld någon gång i mitt liv blir det svår liksom man vill väl göra allt kul innan man dör?
 
Så nu blir det en 2014 inlägg den kommer komma upp på bloggen som småningom!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback