Jealous

 
ariana ♥

Jag tror nog att det finns alltid en person man är extra avundsjuk på. Jo jag är avundsjuk på fler än en i alla fall. Men ibland blir jag extra avundsjuk på Ariana. Jag är dö kär i hennes röst, stil, ansikte och så mycket mer.
 
Avundsjuka är verkligen inte kul haha. Alltid när jag lyssnar på The way eller Baby I så blir jah dö kär när hon sjunger. Alltså så troligt vacker röst, den är sååå speciell. Sedan när man kommer till hennes klädstil. Egentligen vet jag inte vilken klädsmak jag har. Men hennes "söthet" dödar. Hon är tjejen som är blyg, har klackskor medans hon har världens sweeeeeetyyy kläder.
 
Dessutom hennes smilegropar alltså "dimples" 'är så otroligt sööööööötaaa.
Dessutom glömde jag att säga att hennes hår är världens finaste haha ♥
Nejmen nu ska jag inte vara avundsjuk och vara nöjd hur jag än är. Men nu bjuder jag på en liten lååååt med Arianaaa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback