14,000 things to be happy about

 Hej!
 
Har inget speciellt att skriva om så det får bara bli ett litet inlägg här. Jo för det första så är väl flesta lediga torsdag & fredag + helg vilket är bara ett plus plus.
 
Jag gjorde ett litet kollage på saker jag verkligen vill ha och ja om ni undrar vart sakerna kommer ifrån så vet jag väl några av dem.. Annars så ska jag göra ett litet annat inlägg om vilka saker jag fick i födelsedags present som bland annat iPhone 5S, Air force 1 och mycket mer. Dessutom hade jag ett "kalas" och fick massor med presentkort bland annat så ja jag kommer att fota dem mesta.
 
Ett par månader sedan så köpte jag ett par Air Max 90 som också kommer att komma med i inlägget!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback